Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum
Forum RNAV polish spotters
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty na wysokościach przelotowych - Listopad 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majon




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Podlaski - UM984, UN191, UL999, UM977.

PostWysłany: Sob 18:08, 25 Lis 2006    Temat postu:

Pawelbelzyce napisał:
Czekałem na Singapore z CPH i myślałem, że poleci tradycyjnie po UM860 a poleciał na złość po UN191. Jak się okazało kilka minut później linia SQ odwdzięczyła się podwójnie Shocked Laughing

12:38 UN191 B777 Singapore CPH-SIN odległość 50 km i do tego mgiełka


Widziałem Paweł tego Singapore. Leciał Blisko mnie.
Ok. godz. 11:48 przeleciał w zenicie American Airlines.
Strasznie pod słońce ale wyglądał na B767.
Za kwadrans 16 pojawił się też Thai B744 na UN 191 SE z CPH.
Jak na sobotę to straszne pustki na UM 984 Sad
Bardzo zauważalny spadek rosyjskich charterów.
Byle do wiosny Laughing

P.S.
Czyżby jeszcze dzisiaj miał polecieć Qantas do LHR Question
Może po UP 851 Shocked

Live flight arrivals LHR
06:20 QF031 SYDNEY VIA SINGAPORE EXPECTED 20:53 Terminal Four


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majon dnia Sob 18:46, 25 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Sob 18:37, 25 Lis 2006    Temat postu:

Witam.

13:06 - PADKA-TEPNA - na wschód - B747 Air France Cargo


Dzięki Gryni za cynka Wink

PS. To chyba moja najlepsza fotka Cool

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
A&P




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim UL984, UM984

PostWysłany: Sob 19:06, 25 Lis 2006    Temat postu:

14.46 Aerofłot Tu 154 UM984

[link widoczny dla zalogowanych]


14.48 Lufthansa B744 UL984 E

[link widoczny dla zalogowanych]


14.50 Korean Air Cargo B744 "Pepsi" Wink UM984

[link widoczny dla zalogowanych]


15.01 Thai B744 UL984 E

[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki Majon Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez A&P dnia Sob 19:32, 25 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Sob 19:13, 25 Lis 2006    Temat postu:

Dziś na UL984:

1. B734 Ukraine 9:20 W PS401 KBP-FRA
2. A320 Lufthansa 11:30 E LH3236 FRA-KBP D-AIQA
3. JAK42 Kuban Airlines 11:50 W GW359 KRR-FRA
4. B735 Mad Aeroflot Don 11:55 W D9/DNV443 ROV-FRA VP-BWY/Z
5. A320 CSA 12:23 E OK916 PRG-KBP OK-LEG
6. B734 Ukraine 12:45 E PS402 FRA-KBP
7. B752 Turkmenistan 13:15 W T5/TUA463 ASB-FRA
8. B772 Malaysia 13:25 E MH005 FRA-KUL-KCH 9M-MRQ
9. A320 Lufthansa 14:15 W LH3237 KBP-FRA D-AIQA
10. A320 British Airways 14:20 W BA883 KBP-LHR G-EUUL
11. B744 Lufthansa 14:58 E LH760 FRA-DEL D-ABVO
12. B744 Thai 15:10 E TG931 CDG-BKK HS-TGF
13. A320 CSA 15:25 W OK917 KBP-PRG OK-LEG
14. B744 Thai 15:30 E TG921 FRA-BKK-HKT HS-TGJ

Na PADKA-TEPNA B744F Air France Cargo 13:07 E/SE AF6771 CDG-HKG F-GIUC

Na UM857:

1. A319 Finnair 8:40 S/SW AY793 HEL-MXP OH-LVF
2. AN26 Hungary Air Force 11:00 N BUD?-?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zdun




Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA

PostWysłany: Sob 19:35, 25 Lis 2006    Temat postu:

Ja tak jak Jubell dziś byłem na okęciu i mam kilka zdjęć w zanadrzu, póki co tylko 2:
Emirates A340-500 UN191 11:15 (przepraszam za 800x600 - pierwszy i ostatni raz)
[link widoczny dla zalogowanych]
Fotka naprawdę super, ale już kiedyś ustaliliśmy, że wyjątków nie będzie dla nikogo, sorki Wink

Delta B767-300 UL621 (widziałem ją pierwszy raz i wywołała moje wielkie zdziwienie w tych okolicach.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skuter




Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Sob 20:00, 25 Lis 2006    Temat postu:

TAk szybko, potem beda foty czy ten AF to nie ??

ACARS mode: O Aircraft reg: F-GISB [Boeing B747-428 (M)]
Message label: Q0 [ACARS link test] Block id: 2 Msg no: S18A
Flight id: AF0148 [CDG-DEL] [Air France]
----------------------------------------------------------[ 25/11/2006 13:11 ]-
1 contacts with this aircraft. First contact: 25/11/2006 13:09 as flight AF0148

Zlapalem go na acarsie w momencie gdy focilem AF z balkonu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skuter




Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Sob 20:17, 25 Lis 2006    Temat postu:

747 AF ul984 E 13:01


Cos :] ul999 N 12:07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Sob 20:22, 25 Lis 2006    Temat postu:

Witam

Skuter napisał:
coś :]


Windjet Smile

Zdun ładny Emiratek Idea

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majon




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Podlaski - UM984, UN191, UL999, UM977.

PostWysłany: Sob 20:39, 25 Lis 2006    Temat postu:

Pawelbelzyce napisał:
Windjet Smile


Lot IV 492
Forli(Luigi Ridolfi)->Moscow(Domodedovo)
Ciekawe kiedy i którędy będzie wracał Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Sob 20:49, 25 Lis 2006    Temat postu:

Skuter, obserwujemy dokładnie te same drogi. Wink. Dziś był spory ruch na UL999. A ten AF leciał skrótem PADKA-TEPNA a nie po UL984 Wink

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Sob 21:12, 25 Lis 2006    Temat postu:

Witam

Może kogoś zainteresuje:
W Rydze w dniach 28-29 listopada odbywać będzie się szczyt NATO. Może maszyny ciekawe się pojawią na niebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak nawiasem to w poniedziałek o 15:00 interesujący punkt spotkania Very Happy

Cytat:
Display of a C-17 strategic airlift aircraft in the presence of the NATO Secretary General, the President of Latvia and NATO senior civilian and military officials

Warto śledzić stronkę, jak widać są zakładki na relacje fotograficzne i filmowe i nie zabraknie kontekstów lotniczych.

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:18, 26 Lis 2006    Temat postu:

Kilerek napisał:
13:06 - PADKA-TEPNA - na wschód - B747 Air France Cargo
No popatrz, to teraz regularny gość (patrz moje zdjęcie z ubiegłej soboty).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fotograf




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brodnica

PostWysłany: Nie 12:47, 26 Lis 2006    Temat postu:

UN858, 11.38, zachod, ''pepsi Wink ''

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JohnDoe




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:32, 26 Lis 2006    Temat postu:

Cześć,

Przy okazji zdjęć nocnych jakoś tak mi się złapało:


... może ktoś zidentyfikuje maszynę Wink

zarejestrowano:
@ UL980, ~18:05 25/11/2K6 E->W

Pozdr.
--
Piotr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
armani




Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPRZ

PostWysłany: Nie 13:47, 26 Lis 2006    Temat postu:

Fotka z wczoraj
UL981 12.26 E B737?

sorki za jakość Rolling Eyes

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Nie 14:42, 26 Lis 2006    Temat postu:

Witam

Pojawił się nareszcie Air New Zealand Very Happy
13.15-->W UM994 NZ0039 AKL-HKG-LHR ZK-NBW B747-419

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majon




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Podlaski - UM984, UN191, UL999, UM977.

PostWysłany: Nie 15:04, 26 Lis 2006    Temat postu:

Henry napisał:
Pojawił się nareszcie Air New Zealand Very Happy
13.15-->W UM994 NZ0039 AKL-HKG-LHR ZK-NBW B747-419


Kolejny rodzynek na naszym niebie Very Happy
Brawo Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:51, 26 Lis 2006    Temat postu:

Henry, brawo!!!
Jestem pod ogromnym wrażeniem...


Że też nie latają na Południu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżowice>UL984,UM984,UN744

PostWysłany: Nie 16:17, 26 Lis 2006    Temat postu:

Witam po dluzszej przerwie Wink Przed momentem niesamowity widok na UL984. Na E mknął B744 LH FRA-DEL, wiec sledze za nim lornetą - nagle z przeciwnego kierunku w obiektyw wskakuje mi duzy ciemny obiekt bez smugi - okazał sie nim B747 Air Atlanty, lecial znacznie nizej. Podążam wiec wzrokiem za nim i nagle w obiektywie kolejna ciemna plamka, jednak wieksza - nie wierze, toż to Ił-96 Aeroflot Exclamation (wszystko na UL984), także bez smugi i duzo nizej niz zwykle. Kolejna mijanka, niedowierzając lornetce spojrzalem gołym okiem i wiecej juz go nie zobaczylem Sad granatowe kolory zlały sie z niebem, mimo ze lecial stosunkowo nisko. Za to dzwięk cudny.
Postawiłem na nogi ekipe z UL984 - mam nadzieje, ze komus jeszcze uda sie go zobaczyc. Teraz zagadka, co on mogl robic na tym kierunku Question
Pozdrawiam
PS. Gratuluje Nowozelandczyka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Nie 16:29, 26 Lis 2006    Temat postu:

Witam

armani napisał:
Fotka z wczoraj
UL981 12.26 E B737?
sorki za jakość Rolling Eyes

Pozdrawiam


Stawiam na 737 Georgian Airlines. Może z AMS ?

Henry pogratulować Wink

JohnDoe wreszcie pojawiłeś się na forum Very Happy Razz

14:20 na UL980 w kierunku SE przesunięty na S leciał Boeing C-17 Globemaster USAF/RAF Very Happy Dowód rzeczowy będzie, ale niestety kiepski.

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martinus




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Nie 16:30, 26 Lis 2006    Temat postu:

Po UL 986 na E leci B747 British Airways Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Soko




Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Nie 16:32, 26 Lis 2006    Temat postu:

Łukasz u mnie sie to działo w zenicie.. piekna sprawa... Smile Obserwowalem Atlante po tym jak dostalem cynk od Kilerka i nagle mi LH wyskoczyła Very Happy wracalem wtedy na rowerku do domu i jak sie to działo byłem pod swoim domkiem, a min. pozniej jak chowałem rower do piwnicy uslyszałem specyficzny dzwiek.. wiedziałem, ze cos mi uciekło.. wyskoczylem na pole.. ale juz niczego nie zauwazyłem.. dobrze wiedzeic, ze to był Ił-96 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Nie 16:35, 26 Lis 2006    Temat postu:

martinus napisał:
Po UL 986 na E leci B747 British Airways Very Happy


To już trzeci dziś BA po UL 986 Shocked Właśnie go widze Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lotar




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalinówka k.Lublina

PostWysłany: Nie 16:40, 26 Lis 2006    Temat postu:

Witam, dzisiaj ruch naprawdę niedzielny, dopiero po południu ale na UL999 i w przeciwnym kierunu na UM984 zaczęły ptaszki "rysować linie"
Ktoś rozlał rano mleko Wink, które utrzymało się przez cały dzień.
Udało mi się złowić tylko kilka, z czego tylko dwa nadają się do pokazania.
11:19 UL980 SE - niezidentyfikowany.
[link widoczny dla zalogowanych]
14:22 UL980 SE C17 Globemaster
[link widoczny dla zalogowanych]

Henry - gratuluje zdobyczy.

pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Nie 17:03, 26 Lis 2006    Temat postu:

Lotar napisał:
na UM984 zaczęły ptaszki "rysować linie"


o 12:46 na UL621 ładnie zakręcona smuga (w prawym dolnym rogu smuga zakręca w stronę Warszawy na LIN)

[link widoczny dla zalogowanych]

a na UM984 o 14:27 4 smugi w tym KE747

[link widoczny dla zalogowanych]

Wspomniany Globemaster



Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KF




Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO

PostWysłany: Nie 17:16, 26 Lis 2006    Temat postu: JASŁO

Witam.

FZ30 - JESZCZE NA GOLASA Smile

Centrala telefoniczna KILERKA - zapodawała , trudno nie sfocić .


AAAA..... - 1 godz !


13-04-UL986
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

15-10-UL986
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

16-07-UL984
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

16-24-UL984
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

16-34-UL986
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

16-49-UL986
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

16-50-UL986
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

16-51-UL986
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]

POZDRAWIAM
KF


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Nie 17:51, 26 Lis 2006    Temat postu:

Witam.

No dziś był spory ruch i to nie tylko na UL 984 ale także na UL 999

11:34 - ARDAG-LENOV - na południe - B737 LOT


12:22 - LENOV-ARDAG - na północ Question Question Co to za ptaszek z czerownym dziobem Question Wink



12:08 - UL 984 - na wschód - B747 Lufthansa


13:23 - UL 984 - na wschód Question


14:49 - UL 984 - na zachód - B747 Air Atlanta Icelandic


15:08 - UL 984 - na wschód - B747 Lufthansa


12:56 - UL 986 - na wschód - B777 British Airways


14:14 - UL 986 - na wschód - B777 British Airways


13:31 - PADKA-TEPNA - na wschód Question Question Lufthansa Question Ma pomarańczowy znaczek na stateczniku pionowym.



I jeszcze taki jeden wleciał mi w kadr Wink

15:34


Dziękuje Soko i KF za współprace Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:55, 26 Lis 2006    Temat postu:

Łukasz napisał:
(wszystko na UL984), także bez smugi
Rzeczywiście, około 13:30 smugi podziękowały.
Ale chwilę wcześniej udało mi się jeszcze złapać taki oto okaz:



Półtorej godziny później przeleciał ostatni samolot który w zapadającym zmierzchu jeszcze dało się sfotografować.
Ten z kolei wszedł nad Słowację skrótem LETKI-BABKO.



No i na koniec zagadka. Chwilę po zachodzie słońca nad moim zachodnim horyzotem.
Może ktoś z NW widział go wcześniej?
Podejrzewam, że leciał plus minus tak jak biegnie UL617 tyle, że w przeciwnym kierunku.
Na moim zdjęciu można potraktowac go najwyżej jako formę impresji artystycznej. Wink



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżowice>UL984,UM984,UN744

PostWysłany: Nie 18:03, 26 Lis 2006    Temat postu:

Z czerwonym dziobkiem to tylko B733 Norwegian Wink
Swoja drogą, juz 4 osoby wrzuciły fotki z dzisiejszych łowów na UL984 a Aeroflota nie widac. Cóz, z drugiej strony nie dziwie sie, bo choc wyraźnie leciał niżej od reszty gromadki to zlewał sie z niebem maksymalnie.
Z tego co wiem, to Artur widział niestety tylko gołym okiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lukasz dnia Nie 18:15, 26 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
A&P




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim UL984, UM984

PostWysłany: Nie 18:07, 26 Lis 2006    Temat postu:

Wrzucać teraz fotki po FL350 to niemal samobójstwo Wink Ale cóż, tak wyszło Wink

14.58 UL984, Lufthansa B774

[link widoczny dla zalogowanych]

15.22 UM984, Air China A340

[link widoczny dla zalogowanych]

Majon - dziękujemy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Nie 18:13, 26 Lis 2006    Temat postu:

Dzięki Łukasz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fotograf




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brodnica

PostWysłany: Nie 18:32, 26 Lis 2006    Temat postu:

13.10, UN 191 ( nie jestem pewien ), B737, LOT
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:34, 26 Lis 2006    Temat postu:

Łukasz napisał:
Z czerwonym dziobkiem to tylko B733 Norwegian
Ja mam nawet na niego własną nazwę (związaną z nieodpartym skojarzeniem jakie jego barwy, a zwłaszcza ich proporcje, we mnie wywołują).
Nazwy jednak nie podam, ponieważ ten pięcioliterowy wyraz uważany jest przez niektórych za niecenzuralny. Wink
A&P napisał:
Wrzucać teraz fotki po FL350 to niemal samobójstwo
Dziękuję Wam za ten miażdżący komplement.
Jednak jest to przesada, bo jeszcze daleko moim zdjęciom do poziomu z którym będę pokazywał wam je z podniesioną głową. Dopiero się uczę.
A&P napisał:
14.58 UL984, Lufthansa B774
Pstryknąłeś 747-430 D-ABVO LH760 do Delhi. Dziś mi uciekł, choć zwykle regularnie go dopadam...
Kilerek napisał:
13:31 - PADKA-TEPNA - na wschód (...) Lufthansa
Po namyśle sądzę, że Lufthansa z mojego zdjęcia jednak mogła faktycznie lecieć tym skrótem.
U Ciebie jest on bardziej widoczny niż u mnie, a to z racji większego kąta w stosunku do UL984.
Zatem już wiesz co to za lot. Wink

KF, nie zrozum mnie źle jako, że bardzo się cieszę, że wszyscy dzielimy się fotografiami, na miarę swoich możliwości (a zwłaszcza możliwości sprzętu).
Ale, mimo to, mam dwie rady:
- formatuj zdjęcia (jeśli samolot zajmuje tylko ułamek fotki, wytnij go)
- usuń jedną parę znaczników [IMG]
Jako przykład spójrz na zdjęcie fotografa które jest nad moim postem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FL350 dnia Nie 18:47, 26 Lis 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżowice>UL984,UM984,UN744

PostWysłany: Nie 18:42, 26 Lis 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
Ja namwet mam na niego własną nazwę (związana z nieodpartym skojarzeniem jakie jego barwy, a zwłaszcza ich proporcje we mnie wywołują). Nazwy jednak nie podam, poniewaz ten pięcioliterowy wyraz uważany jest przez niektórych za niecenzuralny. Wink

Az takiej wyobraźni to ja nie mam, więc na to bym nie wpadł Wink Laughing

A&P a czy widziałeś/slyszales* jakieś 2 minutki po po tej Lufce do DEL Iła-96/samolot* Question
* niepotrzebne skreślić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA/EPSY

PostWysłany: Nie 18:52, 26 Lis 2006    Temat postu:

2006-11-26
12.35 A340-500 UM958... i teraz niech mi ktoś powie jaka to linia (jakość straszna - leciał pod słońce...)


taki dziwny manewr popełnił...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
A&P




Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim UL984, UM984

PostWysłany: Nie 18:58, 26 Lis 2006    Temat postu:

Łukasz napisał:

A&P a czy widziałeś/slyszales* jakieś 2 minutki po po tej Lufce do DEL Iła-96/samolot* Question
* niepotrzebne skreślić Wink


Widziałem i słyszałem. W związku z dziwnym buczeniem, choć byłem w niemal we środku miasta i samochody śmigały we wszystkie strony, lookałem po niebie i wypatrzyłem latawca błyszczącego w słońcu, który nie miał smugi, choć był bardzo wysoko.
Wtedy uznałem, że to wspina się jakiś lotnik z Balic lub podchodzi do Balic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:01, 26 Lis 2006    Temat postu:

jubell napisał:
niech mi ktoś powie jaka to linia
Singapore Airlines
jubell napisał:
UM958
Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Nie 19:06, 26 Lis 2006    Temat postu:

jubell napisał:
2006-11-26
12.35 A340-500 UM958... i teraz niech mi ktoś powie jaka to linia (jakość straszna - leciał pod słońce...)


Mam pytanko Question Czy na pewno UM958. Kierunek też byłby pomocny Wink

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Nie 19:07, 26 Lis 2006    Temat postu:

Zgadza sie FL350, to ta sama Lufa. Ten dystans samoloty pokonują w 6-7 min od Twojego rejonu. Jak widac miałem ją całkowicie w zenicie i było ciezko z identyfikacją Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA/EPSY

PostWysłany: Nie 19:27, 26 Lis 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
jubell napisał:
niech mi ktoś powie jaka to linia

Singapore Airlines
a możliwe - ale jeszcze tu tego nie widziałem...
FL350 napisał:
jubell napisał:
UM958
Question
UM985 - literówka Wink

z tym, że po chwili zastanowienia i konsultacji z mapą, wygląda jak by leciał UN191 pod prąd Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kilun




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 20:04, 26 Lis 2006    Temat postu:

Witam,
Z 24.11 o 15:15 UN858E A340 AF[link widoczny dla zalogowanych]
Niedzielny A330 KLM o 9:40 na UT727W z Ałma Aty do Amsterdamu[link widoczny dla zalogowanych]
po dziesięciu minutach śladem 330-tki "Ciężarówka" B747[link widoczny dla zalogowanych]
O 12:15 na wschód IŁ76 Gomelavia[link widoczny dla zalogowanych]
13:40 UP733NE TU154 Pulkovo[link widoczny dla zalogowanych]
15:15 UT727W B747 KLM[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Nie 20:10, 26 Lis 2006    Temat postu:

9.38-->W UM994 KL0410 ALA-AMS A330-203 PH-AOE
[link widoczny dla zalogowanych]

"Pepsi" w słońcu

12.21-->W UM994 KE6507 ICN-AMS HL7605 B747-4B5F
[link widoczny dla zalogowanych]

15.02-->W UM994 CA0937 PEK-LHR B-2460 B747-4J6
[link widoczny dla zalogowanych]

widziałem tego cwaniaka po raz drugi (fotka marna ponieważ mnie zaskoczył Wink ) pewnie cargo ale czy to Untitled (El Al Israel Airlines Cargo) Rolling Eyes

13.16-->E 747
[link widoczny dla zalogowanych]

Blank dzięki za strzały Very Happy

FL350 foty coraz lepsze .Aż strach pomyśleć co będzie jak wpadniesz na wysokie obroty Wink

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:57, 26 Lis 2006    Temat postu:

Kilun, coraz fajniejsze fotki.
Szczególnie ładni Holendrzy.
Henry napisał:
El Al Israel Airlines Cargo
Tak, to 4X-AXM. Jest nadal niebieski, ponieważ kiedyś latał u Koreańczyków, a Żydzi oszczędzają na farbie. Wink
Henry napisał:
co będzie jak wpadniesz na wysokie obroty
Cały czas nad tym pracuję.
Z każdym dniem coraz lepiej rozumiem jak ciężkim zadaniem jest wykonywanie fotografii rnav-spotterskiej na zadowalającym poziomie.
Pełen respekt dla wszystkich autorów mistrzowskich zdjęć!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majon




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Podlaski - UM984, UN191, UL999, UM977.

PostWysłany: Nie 21:50, 26 Lis 2006    Temat postu:

Witam.
Kilka dzisiejszych (fotki słabiutkie bo warunki fatalne Sad ).

14:25, Question B737 - silniki, spód kadłuba i stat. pion. granatowe, miał winglety (UM 984).
[link widoczny dla zalogowanych]

14:27, Austrian Airlines A343 OE-LAL (LETKI-BABKO).
Szkoda FL350, że go nie dopadłeś Rolling Eyes
[link widoczny dla zalogowanych]

14:33, Korean Air Cargo B744 (LETKI-BABKO).
[link widoczny dla zalogowanych]

14:58, Air China A343 (UM 984).
[link widoczny dla zalogowanych]

15:34, Korean Air B744 (UM 984). W słońcu wygląda prawie jak Virgin Laughing
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak wyglądało niebo po przelocie kilku maszyn w kierunku BABKO:
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki A&P Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzyżowice>UL984,UM984,UN744

PostWysłany: Nie 22:05, 26 Lis 2006    Temat postu:

Witam. Wlasnie mi Bartek zameldował ze dzis był widziany B744F SQ Great Wall. Nie wiem dokladnie o której godzinie, lecz nie ukrywam ze jest możliwe ze pomyliłem go z rzekomym Iłem96.
UL984 mam w zenicie, a z tej perspektywy malowanie mogło mnie zmylic.
Dowiem sie o ktorej leciał Great Wall i byc moze troche sie rozjasni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KF




Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO

PostWysłany: Nie 23:09, 26 Lis 2006    Temat postu: ZOOM-zoom

Witam.
Króciutko i na temat :
- drogi FL-ku 350 mam do Ciebie prośbę , która uzupełnia twój slogan przewodni – dużo , dużo,dużo, mniej słów więcej czynów .
- co do przycinania to po pierwsze mnie się tak lepiej patrzy na zdjęcia o złej jakości ( a za takie właśnie uważam moje foty) , po drugie „wzmocnienie” zoomu wzmocni zakłócenia i tak naprawdę da zerowy wynik. Jeśli Ci to tak bardzo przeszkadza to nic nie poradzę i pozostaje mi zacytować Cię kolejny raz z chyba ostatniego twojego postu i potraktuj je jak własne czyli : „jako formę impresji artystycznej. ”

Pozdrawiam
KF


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 12:00, 27 Lis 2006    Temat postu:

Witam

Przed chwilą na UN191 na północny zachód pomknął Iłek bez smugi .




pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Pon 12:25, 27 Lis 2006    Temat postu:

Witam

Po UL29-->E goni Jade Cargo 747

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martinus




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 12:39, 27 Lis 2006    Temat postu:

Po UL 619 na NW leci B777 EMIRATES Shocked Pierwszy raz widzę na UL 619 emiratesa ( napis emirates na spodzie kadłuba )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martinus




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 14:14, 27 Lis 2006    Temat postu:

po UL 896 na E leci B 777 British Airways Very Happy - o 13 :12 nad Śląskiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA/EPSY

PostWysłany: Pon 14:15, 27 Lis 2006    Temat postu:

u Was nie ma mgły?? Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 14:49, 27 Lis 2006    Temat postu:

Witam

Nad Lublinem bezchmurne niebo i gorąco jak na tą porę roku Cool

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPWA/EPSY

PostWysłany: Pon 14:53, 27 Lis 2006    Temat postu:

Darek Rz napisał:
Nad Lublinem bezchmurne niebo i gorąco jak na tą porę roku Cool
no tak było w waw wczoraj... dziś: widoczność max 150m (przynajmniej tu gdzie ja jestem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:55, 27 Lis 2006    Temat postu:

Darek Rz napisał:
Nad Lublinem bezchmurne niebo i gorąco jak na tą porę roku
W górach też. W Warszawie najwyraźniej nie, skoro mgła spraraliżowała dziś częściowo Okęcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blank




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Choszczno

PostWysłany: Pon 15:04, 27 Lis 2006    Temat postu:

Na zachodzie z rana solidna mgła, poźniej rozpogodzilło się.
Na niebie jednak cieniutka warstwa chmur.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Pon 15:34, 27 Lis 2006    Temat postu:

Na południowym wschodzie całkowite zachmurzenie i mglisto od rana (przynajmiej nad moim domem Wink). Taka fatalna pogoda a dziś na PADKA-TEPNA przeleciały dwa B747. Nie widziałem ich ale słyszałem. Że też dziś musiała ta pogoda sie popsuć Crying or Very sad A swoją drogą ciekawe co tak czesto ostatnio lataja samoloty po tym skrócie. No i większy ruch na UL 986, no no, co to sie dzieje Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 15:46, 27 Lis 2006    Temat postu:

Witam

Przed chwilą A330 Austriana lecący na UM984 (BABKO) minął sie z A340 Austriana na UL999 lecącym do Japonii Laughing Laughing

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:50, 27 Lis 2006    Temat postu:

Kilerek napisał:
Taka fatalna pogoda a dziś na PADKA-TEPNA przeleciały dwa B747
A niech to! Evil or Very Mad
Kilerek napisał:
ciekawe co tak czesto ostatnio lataja samoloty po tym skrócie
Oby jak najczęściej!
Darek Rz napisał:
minął sie z A340 Austriana na UL999 lecącym do Japonii
No to jutro spróbujemy go dopaść (ja i mój aparat).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 16:55, 27 Lis 2006    Temat postu:

Dzisiejsze fotki z UL 980. Pogoda w miarę dopisała, ale ruch jakiś taki mały był.

13:39 Malaysia B747 Hibiscus AMS-KUL
[link widoczny dla zalogowanych]

14:36 Qantas B747 LHR-SIN
[link widoczny dla zalogowanych]

14:59 BA B747 LHR-DEL (co to za smuga wychodzi od spodu kadłuba?)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość- EPZA

PostWysłany: Pon 17:16, 27 Lis 2006    Temat postu:

Już nic nie rozumiem... Rolling Eyes Qantas zawsze bez smugi... Surprised inne paliwo leją czy inne silniki... Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Pon 17:39, 27 Lis 2006    Temat postu:

Też to zauważyłem. Jeszcze nigdy nie widziałem żeby za Qantasem była smuga, nawet mała. Też mnie to zastanawia dlaczego tak jest Question Może Qantas lata na gazie Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:47, 27 Lis 2006    Temat postu:

barfi napisał:
co to za smuga wychodzi od spodu kadłuba?
Dodatkowa kondensacja.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, poszukaj na Forum. Już to dokładnie wyjaśnialiśmy wraz z Grim Jesterem.
Kilerek napisał:
Jeszcze nigdy nie widziałem żeby za Qantasem była smuga, nawet mała
Spokojnie Panowie, zostawiają smugi. Nie mitologizujmy Australijczyków! Wink
Ja w większości przypadków ją widziałem. [link widoczny dla zalogowanych] chyba też.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tusha




Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gostyń (Górny Śląsk)

PostWysłany: Pon 17:50, 27 Lis 2006    Temat postu:

Łukasz napisał:
Witam. Wlasnie mi Bartek zameldował ze dzis był widziany B744F SQ Great Wall. Nie wiem dokladnie o której godzinie, lecz nie ukrywam ze jest możliwe ze pomyliłem go z rzekomym Iłem96.
UL984 mam w zenicie, a z tej perspektywy malowanie mogło mnie zmylic.
Dowiem sie o ktorej leciał Great Wall i byc moze troche sie rozjasni.


Jeszcze nigdy nie widziałem Great Wall na UL984. Przeważnie lata po UL619 ale może tym razem leciał inaczej. Wczoraj latały bez smug więc nie miałem szans dostrzec nic z tej odległości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:59, 27 Lis 2006    Temat postu:

Tusha napisał:
Jeszcze nigdy nie widziałem Great Wall na UL984
To prawda, ja też nie. Ale widuję na tej drodze pasażerskie SIA (np wczoraj), więc towarowy też moze się trafić. O ile oczywiście poleci bezpośrednio z Changi, a nie porzez Szardżę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martinus




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 18:16, 27 Lis 2006    Temat postu:

DZIŚ NA UL 986 ( ten dzień należał do Brytyjczyków ) :

13:12 na SE B 777 BA - brak fotki

14:05 na SE B 747 BA :
[link widoczny dla zalogowanych]

14:14 na SE B 777 BA :
[link widoczny dla zalogowanych]

15:22 na SE B 747 BA :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tusha




Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gostyń (Górny Śląsk)

PostWysłany: Pon 18:27, 27 Lis 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
Tusha napisał:
Jeszcze nigdy nie widziałem Great Wall na UL984
To prawda, ja też nie. Ale widuję na tej drodze pasażerskie SIA (np wczoraj), więc towarowy też moze się trafić. O ile oczywiście poleci bezpośrednio z Changi, a nie porzez Szardżę.


Jednka leciał. Na konkurencyjnym forum znalazłem fotkę tej maszyny na UL984. Szkoda że mam tak daleko do UL984 i na dodatek pod słońce. Obserwować mogę właściwie tylko rano i wieczorami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Pon 18:31, 27 Lis 2006    Temat postu:

Niedzielny Great Wall

ACARS mode: G Aircraft reg: 9V-SFE [Boeing B744]
Message label: B9 Block id: 7 Msg no: L30A
Flight id: SQ7883 [LAX-EBBR-BLR-SIN] [Singapore Airlines]
Message content:-
/EBBR.TI2/024EBBRA4AC8
----------------------------------------------------------[ 26/11/2006 20:12 ]-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Pon 18:42, 27 Lis 2006    Temat postu:

martinus napisał:
DZIŚ NA UL 986 ( ten dzień należał do Brytyjczyków ) :


Wczoraj też leciały trzy latawce BA po UL 986.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 18:59, 27 Lis 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
barfi napisał:
co to za smuga wychodzi od spodu kadłuba?
Dodatkowa kondensacja.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, poszukaj na Forum. Już to dokładnie wyjaśnialiśmy wraz z Grim Jesterem.


Tamtą dyskusję doskonale pamiętam. Można powiedzieć, że byłem jej sprawcą Laughing . Ale zastanawia mnie to, czemu akurat ta smuga ma swój początek na spodzie kadłuba za skrzydłami? Czy tam coś wystaje i stąd ta smuga? Dotąd spotykałem się ze smugami płynącymi z końcówek skrzydeł lub z końcówki kadłuba. Sorry za OT.

PS. Kiedyś ktoś zażartował, że taka smuga powstaje na skutek spuszczenia wody w łazience samolotu Wink . Ale nie bierzcie tego na poważnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martinus




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 19:05, 27 Lis 2006    Temat postu:

Kilerek napisał :
Cytat:
Wczoraj też leciały trzy latawce BA po UL 986.

Widziałem w niedzielę dwa z nich. Mam nadzieje , że BA na stałe zagoszczą na UL 986 , do niedawna BA nie latały tą drogą , czasami w wakacje trafił się Emirates , raz LTU , zazwyczaj były pustki . UL 986 mam od strony północnej co ułatwia robienie fotek Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gryni




Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EPBA

PostWysłany: Pon 19:22, 27 Lis 2006    Temat postu:

Witam,
B747 ??? na wsch. skrótem PADKA-TEPNA 12:02


Co najlepsze, coraz więcej dużych maszyn lata skrótem PADKA-TEPNA i odwrotnie. Dziś widziałem trzy B747.
Oby tak dalej Very Happy
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blank




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Choszczno

PostWysłany: Pon 19:45, 27 Lis 2006    Temat postu:

Dzis u nas fajna pogoda, ale ruch znikowy. Szkoda Sad

12.05 UL 996 SE B737 Norwegian [OSL - BUD]

[link widoczny dla zalogowanych]

15.00 UP 31 SW B744 AIR CHINA

[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym standardowe wypierdki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Pon 19:53, 27 Lis 2006    Temat postu:

Kilerek napisał:
Jeszcze nigdy nie widziałem żeby za Qantasem była smuga, nawet mała


Jak zaczynałem ze spottingiem to zawsze wypatrywałem w niebo w środy, piątki, niedziele o 15:30 by zobaczyć Qantasa, ale się zawsze wycwaniał, że latał bez smugi albo bardzo krótką. Fakt, że latają ze smugami, ale więcej razy widziałem bez smugi.
Jak widać dużo osób zaobserwowało to bez względu na miejsce zamieszkania Wink
p.s szkoda, że tak mało fotek z regionu bo warunki dzisiaj były super Rolling Eyes

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:10, 27 Lis 2006    Temat postu:

barfi napisał:
zastanawia mnie to, czemu akurat ta smuga ma swój początek na spodzie kadłuba za skrzydłami? Czy tam coś wystaje i stąd ta smuga?
O tak, wystaje tam parę rzeczy. Przede wszystkim tzw. maszt odpływowy. Jego zadaniem jest.... usuwanie wody w czasie lotu. Jednak bez względu na to czy ową wodę usuwa się czy nie, z racji swej funkcji wymaga odladzania. Ogrzewa się go więc, a to powoduje różnicę temperatur która, w połączeniu z faktem pojawienia się licznych jąder kondensacji, staje się zaczątkiem smugi.

Oto taki maszt:


barfi napisał:
Kiedyś ktoś zażartował, że taka smuga powstaje na skutek spuszczenia wody w łazience samolotu Wink . Ale nie bierzcie tego na poważnie.
No wiesz, ja sam z tego żartowałem. Potem musiałem inteligentnie z tego żartu się wycofać. Jednak później znalazłem informacje, które rzucają nieco inne światło na całe zagadnienie. Nie wracałem do tematu, ale zainteresowanym podrzucam linki (English required):
- [link widoczny dla zalogowanych]
- [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FL350 dnia Pon 23:38, 27 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 20:31, 27 Lis 2006    Temat postu:

Dzięki FL350 za parę słów wyjaśnienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KF




Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO

PostWysłany: Pon 20:56, 27 Lis 2006    Temat postu: 9V-SFE

bartek15 napisał:
Niedzielny Great Wall

ACARS mode: G Aircraft reg: 9V-SFE [Boeing B744]
Message label: B9 Block id: 7 Msg no: L30A
Flight id: SQ7883 [LAX-EBBR-BLR-SIN] [Singapore Airlines]
Message content:-
/EBBR.TI2/024EBBRA4AC8
----------------------------------------------------------[ 26/11/2006 20:12 ]-


Podobno nie wszyscy „namacali” na mojej fotce JETA
więc w ramach uzupełnienia Smile
Pozdrawiam

KF - PANASONIC LUMIX FZ30-Bez żadnych dodatków

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 21:05, 27 Lis 2006    Temat postu:

FL350 napisał:
Spokojnie Panowie, zostawiają smugi. Nie mitologizujmy Australijczyków! Wink
Ja w większości przypadków ją widziałem. [link widoczny dla zalogowanych] chyba też.


Witam,
Qantasy oczywiście zostawiają smugi, ale muszę przyznać, że ostatnio faktycznie częsciej latają bez smug i też mnie też zastanawia, bo pozostałe samoloty lecące w mniej więcej tym samym czasie ciągną smugi. Może Qantas leci najniżej z tych wszystkich innych i tam pary się jeszcze nie kondensują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rasog




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Pon 21:39, 27 Lis 2006    Temat postu:

Faktycznie QF16 i QF32 latały niżej niż inne maszyny. Meldują o FL290 a jeżeli wzniesie sie na FL310 to już coś. Raz z Artim słyszeliśmy jak leciał jeszcze niżej ale nie przypomne sobie jaki to był FL.
Z kolei podczas poranych spottingów gdy (leciały do Europy) smugę miały prawie zawsze(podobnie jak inne maszyny). Być może wtedy leciały na wyższym FL.
Coś w tym jest Idea
Albo austalijczycy wlewają coś antykondensacyjnego do ich baków(biopaliwo hehheeh) Wink
Ruch na UL986 cieszy sesesese Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus
Administrator



Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Pon 21:45, 27 Lis 2006    Temat postu:

Rozwieję już wszelkie wątpliwości: Rasog i Eltoro3 trafili w sedno, Qantasy lecące na wschód idą bardzo nisko, co cieszy mnie gdy jestem na mieście bez lornetki. Nawet w sobotę dzwoniąc do DarkaRz, że leci do niego Qantas, rzuciłem od razu, że "leci bardzo nisko i bez smugi".
A na trasie do Europy, tylko kilka razy nie widziałem smug u porannych Qantasów nad Warszawą, ale było to w takie dni, kiedy żadne inne maszyny nie pozostawiały śladów. Ogólnie poranne QF na zachód meldowały się zwykle na FL400 i zbliżonych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darek Rz




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 8:56, 28 Lis 2006    Temat postu:

grztus napisał:
Rozwieję już wszelkie wątpliwości: Rasog i Eltoro3 trafili w sedno, Qantasy lecące na wschód idą bardzo nisko, co cieszy mnie gdy jestem na mieście bez lornetki. Nawet w sobotę dzwoniąc do DarkaRz, że leci do niego Qantas, rzuciłem od razu, że "leci bardzo nisko i bez smugi".
A na trasie do Europy, tylko kilka razy nie widziałem smug u porannych Qantasów nad Warszawą, ale było to w takie dni, kiedy żadne inne maszyny nie pozostawiały śladów. Ogólnie poranne QF na zachód meldowały się zwykle na FL400 i zbliżonych.


Witam

I faktycznie leciał niziutko i bardzo ,bardzo wolno . Wszystko to prawda -na wschód przeważnie bez smugi na zachód z strasznie długimi smugami Confused .Czasami podczas swoich porannych obserwacji widziałem Qantasa lecącego na zachód gdzieś daleko na połnocy "mojego" horyzontu (UP851,UM866,UM869 ) .Ciągnął wtedy smugę na pół nieba Rolling Eyes

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:16, 28 Lis 2006    Temat postu:

Pawdopodobnie wynika to z tzw Planowania Paliwa (Fuel Planning). Przy długich trasach ostateczny pułap (FLX) ciężki od paliwa samolot osiąga dopiero na pewnym etapie lotu, gdy po spaleniu jego części (głównie ze zbiornika centralnego) samolot jest lżejszy i mniejszym kosztem wznosi się wyżej, gdzie z kolei zmniejsza się zużycie paliwa. Zwie się to Wznoszeniem Stopniowym (Step Climb).

Gdy z kolei widzimy QF nadlatującego z Singapuru, czy Bangkoku, ciągnie długie smugi gdyż leci na swym pułapie maksymalnym/optymalnym.
Z tym, że nie jest to regułą, ponieważ widywałem niejednokrotnie ich 744 z Londynu ciągnące zdrowe smugi.

Inna sprawa, ze poziom kondensacji, czyli wysokość na jakiej za samolotem zaczynają się ciągnąć smugi, nie jest stały i może znacznie różnić się pod względem wysokości, a nawet rozkładu poziomego (obszary o zóżnicowanym ciśnieniu i wilgotoności, oraz poziomie jąder kondensacji). Bywa, że samolot nagle gubi smugę i po dłuższej chwili ją odzyskuje, choć wcale nie zmienia poziomu lotu.

Jeśli odbieracie na skanerach informacje o poziomie lotu QFX, to jest rzeczywiście najlepsza wskazówka do rozwiązania tej niekoniecznie mistycznej zagadki.

Czynnikiem dodatkowym jest inna specyfika spalania silników. Qantas wyposażył swoje jumbo w silniki RR, które mają inną charakterystykę od PW czy GE.
Co prawda nie ma to zasadniczego znaczenia, ale też warto o tym fakcie wspomnieć, poszukując czynników składających się na efekt końcowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Wto 10:38, 28 Lis 2006    Temat postu:

Witam

a ja do tego wrzucę samego zainteresowanego 5-cio smugowca z 27.06.2006

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry




Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębno

PostWysłany: Wto 13:48, 28 Lis 2006    Temat postu:

w trudnych wczorajszych warunkach wudało mi się strzelić tylko tą żabkę Very Happy

14.14-->W UM994 AF1645 SVO-CDG A319 F-GRHH
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Wto 16:32, 28 Lis 2006    Temat postu:

Panowie spod UL980 ku Waszemu nieszcześciu, a ku szczęściu moim i innych Kolegów Very Happy sporo samolotów BA z UL980 (głównie z LHR) zaczęło latać po UL986, PADKA-TEPNA i UL984. W niedzielę 2 x B772 BA i B744, wczoraj 2x B772 BA i 2x B744 BA + czasem B772 SQ z AMS i był jeszcze A345 SQ, dzisiaj na UL986 B772 BA i na PADKA-TEPNA 2x B744 BA i B744 SQ na UL984 z LHR...oby UL986 było drugim UL980 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek15




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA

PostWysłany: Wto 16:59, 28 Lis 2006    Temat postu:

UL986 15:50 SE kolejny B744 British Airways (dziś już chyba 5-ty Shocked )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kilerek




Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szalowa - UN133 UL984 UL986 UL623 UL619 UL999 UM857

PostWysłany: Wto 17:15, 28 Lis 2006    Temat postu:

Kilka fotek z dziś

12:05 - PADKA-TEPNA - na wschód - B747 Air France


12:47 - PADKA-TEPNA - na wschód - B747 Lufthansa

Przepraszam za jakość. Troche mi sie przekrzywiła fotka Crying or Very sad

[link widoczny dla zalogowanych]

Za duży rozmiar/P

13:30 - PADKA-TEPNA - na wschódQuestion


O 15:00 leciał jeszcze jeden latawiec po PADKA-TEPNA ale mi uciekł Sad

13:49 - UL 984 - na wschód - B744 Singapore


14:28 - UL 984 - na zachód - IŁ76


12:34 - UL 986 - na południowy wschód - B772 British Airways


13:12 - UL 986 - na południowy wschód - B772 British Airways


13:33 - UL 986 - na południowy wschód - B772 British Airways


14:26 - UL 986 - na południowy wschód - B744 British Airways


Jeszcze mam pytanie. O 13:00 po UL 999 na NE leciał czterosilnikowy samolot który był cały niebieski. Wyglądał podobnie jak Korean Air. Ktoś go widział Question

I to na tyle Cool

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rasog




Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica

PostWysłany: Wto 19:38, 28 Lis 2006    Temat postu:

Kilerek zapodał B744 SQ z FRA o 13.49. Ja dziś widziałem jeszcze jednego na UL984 z CDG. Ścigał sie z B744 LH (tą do DEL).
BA nad Jasłem lecace PADKA-TEPNA i na UL986 wyglądają majestatycznie, sam widziałem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelB
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełżyce UL980 UL999 UM860 UL621 UM857 UM984 UN191

PostWysłany: Wto 20:45, 28 Lis 2006    Temat postu:

Witam

Z BA może być podobna sytuacja jak z EK. Jak lepiej im po UL986 to nic złego w końcu niech inni też się cieszą widokiem tej linii.
Co ciekawe BA zagościł na poważne na UL980 dopiero po zmianie czasu na wiosnę 2006 Wink sorry za 3x "na"

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARTI170




Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RZESZÓW

PostWysłany: Wto 21:38, 28 Lis 2006    Temat postu:

Witam. Oto część maszyn ustrzelonych przez KILERKA:
Z 12:05
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .F-GISB, B747-428 M, LFPG- VIDP
Message label: Q0 Block id: 8 Msg. no: S18A
Flight id: AF0148
-----------------------------------------------------------[28/11/2006 13:22
z 12:47
ACARS mode: H Aircraft reg: .D-ABTH, B747-430 M, EDDF- MAA
Message label: Q0 Block id: 4 Msg. no: S69A
Flight id: LH0758
-----------------------------------------------------------[28/11/2006 12:41]
z 12:34
ACARS mode: H Aircraft reg: .G-ZZZC, B777-236, EGLL- OMMA
Message label: 15 Block id: 1 Msg. no: M60A
Flight id: BA0073
Message content:-
FST01EGLLOMAAN484338E0264142390 282 159 M64
-----------------------------------------------------------[28/11/2006 13:10]
z 13:12
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .G-YMMN, B777-236 ER, EGLL- VOMM
Message label: SA Block id: 5 Msg. no: S02A
Flight id: BA0035
Message content:-
0LS122743V
-----------------------------------------------------------[28/11/2006 13:41]
z 13:33
ACARS mode: 2 Aircraft reg: .G-YMMF, B777-236 ER, EGLL- VECC
Message label: Q0 Block id: 2 Msg. no: S54A
Flight id: BA0147
-----------------------------------------------------------[28/11/2006 14:45]
z 14:26
ACARS mode: O Aircraft reg: .G-CIVW, B747-436, EGLL- VABB
Message label: Q0 Block id: 2 Msg. no: S56A
Flight id: BA0139
-----------------------------------------------------------[28/11/2006 15:01]
zapewne ten który uciekł KILERKOWI o 15:00
ACARS mode: K Aircraft reg: .G-BNLX, B747-436, EGLL- VIDP
Message label: Q0 Block id: 7 Msg. no: S59A
Flight id: BA0143
-----------------------------------------------------------[28/11/2006 15:06]

Czy ktoś dzisiaj widział ten samolocik lecący po UM857 ok. 15 na N? :

ACARS mode: 2 Aircraft reg: .HAF678, Gulfstream 5
Message label: 15 Block id: 2 Msg. no: M31A
Flight id: GS0001
Message content:-
(2N51424E 22112272 64400-64(Z
-----------------------------------------------------------[28/11/2006 15:11]
Pozdrawiam ARTUR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FL350




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:06, 28 Lis 2006    Temat postu:

Bardzo cieszą mnie wieści a propos PADKA-TEPNA i UL984.
Szykuje się sezon bezkrwawych łowów!

W ramach ciekawostek, takie coś dziś złapałem.
Z daleka i w zamgleniu, ale zawsze. Wink



Drogi nie jestem pewien. Mógł to też być skrót w stronę UP139.

Tuż przed zachodem słońca spojrzałem w stronę południowo-zachodniego horyzontu.
Wyglądało to jakby samoloty postanowiły dokonać transkrypcji na pięciolinii.
Niestety, wszyscy kompozytorzy mi uciekli.Wink



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin