Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum
Forum RNAV polish spotters
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

UP 851/UM985

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marta




Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stegny/Wilanów

PostWysłany: Nie 12:04, 06 Sie 2006    Temat postu: UP 851/UM985

Witam,
Mam na W od siebie UP851. Co ciekawego mozna tam zobaczyc? Jak jeszcze byla pogoda, to widzialam tam tylko rzadowe helikopterki i chyba jakies 777 (767?), ale mam go pod slonce i nie za bradzo moge go obserwowac w godzinach popoludniowych Twisted Evil.

Mam tez pytanie o UM985, bo on jest najwyrazniej jednak dwukierunkowy, chociaz mapka 'upper rnav routes' wskazuje na cos innego. Moj blok stoi pod tym korytarzem i zdecydowanie samoloty lataja w obu kierunkach Confused . Niestety wiekszosc maszyn przelatuje nad albo za blokiem i ich nie widze. Najlepiej widac pdejscie i starty z Okecia Laughing .Musze jeszcze zorientowac sie skad najlepiej widac przelotówki, bo tu wszedzie bloki stoja Twisted Evil .

Pozdr,
MH


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus
Administrator



Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Nie 13:19, 06 Sie 2006    Temat postu:

Marto, tam gdzie teraz mieszkasz widać właściwie wszystkie drogi nad Wa-wą oprócz UT711 który może być dla ciebie za daleko.
Na UM985 jest niewielki ruch dużych maszyn: 747 Korean i A340 Austrian (latał przed 15 na S, ale w czerwcu go zmienili i lata o tej porze na N), a tak to sporo drobnicy: 737 Karthago i Lauda, Tutki 154 (ja nie pomniu kakije), e170 finnair no i cała masa Fokkerów Austriana. I jeszcze wieczorami czasem An-12 oraz C-130 latają tamtędy. Około 17 (środy?) pamiętam też że pojawiał się B777 Alitalia.

UP851 w sensie stricte nie przedstawia nad Wa-wą wielkiego ruchu: rano można dojrzeć między 4 a 6 czasem nawet 4x 747 Qantas, w ciągu dnia jeżeli się coś na nim pojawi jest to czysty przypadek.

Największy ruch panuje na trasie którą wszyscy biorą za UP851, choć jej kierunek nie pasuje do tej drogi i jest to najwyraźniej skrót LDZ-RUDKA. Tam maszyny latają niemal non-stop: nabardziej klasyczną jest Cathay Pacific na 747 codzień okolo 15:15-15:25. Wczesnym rankiem pojawia się czasami MD-11 Fedex, później jest dużo A319/20/B737 Aeroflotu/CSA, MD-8x DBA, i więcej - nie pamiętam co jeszcze bo jestem głodny i właśnie idę na obiad Wink

Pozdrawiam! I proponuję zacząć od zlokalizowania Cathaya około 15:20.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marta




Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stegny/Wilanów

PostWysłany: Nie 14:21, 06 Sie 2006    Temat postu:

grztus napisał:
Marto, tam gdzie teraz mieszkasz widać właściwie wszystkie drogi nad Wa-wą oprócz UT711 który może być dla ciebie za daleko.
Na UM985 jest niewielki ruch dużych maszyn: 747 Korean i A340 Austrian (latał przed 15 na S, ale w czerwcu go zmienili i lata o tej porze na N), a tak to sporo drobnicy: 737 Karthago i Lauda, Tutki 154 (ja nie pomniu kakije), e170 finnair no i cała masa Fokkerów Austriana. I jeszcze wieczorami czasem An-12 oraz C-130 latają tamtędy. Około 17 (środy?) pamiętam też że pojawiał się B777 Alitalia.

UP851 w sensie stricte nie przedstawia nad Wa-wą wielkiego ruchu: rano można dojrzeć między 4 a 6 czasem nawet 4x 747 Qantas, w ciągu dnia jeżeli się coś na nim pojawi jest to czysty przypadek.

Największy ruch panuje na trasie którą wszyscy biorą za UP851, choć jej kierunek nie pasuje do tej drogi i jest to najwyraźniej skrót LDZ-RUDKA. Tam maszyny latają niemal non-stop: nabardziej klasyczną jest Cathay Pacific na 747 codzień okolo 15:15-15:25. Wczesnym rankiem pojawia się czasami MD-11 Fedex, później jest dużo A319/20/B737 Aeroflotu/CSA, MD-8x DBA, i więcej - nie pamiętam co jeszcze bo jestem głodny i właśnie idę na obiad Wink

Pozdrawiam! I proponuję zacząć od zlokalizowania Cathaya około 15:20.


Dzieki za info. Na razie udalo mi sie zlokalizowac tylko te dwie drogi i na 851 faktycznie maly ruch. UL621 tez jest dosc blisko. Na razie ograniczam sie do wygladania przez okno, wiec i pole obserwacji jest mocno ograniczone Razz .
Sprobuje znalezc ten skrot, a widzialam juz kilka maszyn lecacych jakims dziwnym korytarzem przecinajacym 985 i to moglo byc wlasnie to Idea. Ale najpierw pogoda sie musi poprawic, a "Pojezierze Warszwskie" (za tvn24) troche wyschnac Laughing
Pozdr,
MH


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.rnavspotters.pl/forum Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin